Sluit je aan en deel je passie voor een Marieholm met meer dan 220 andere eigenaren. Word lid. Leer onze leden kennen bij een van onze evenementen. Verschaf jezelf toegang tot de kennisbank (alleen voor leden) met informatie over je schip en deel je ervaringen. Als lid van de NMV krijg je:

• Uitnodigingen voor evenementen
  • Het verenigingsblad Marieteam
  • Toegang tot de kennisbank en eerdere edities van MarieTeam

De jaarlijkse contributie bedraagt € 30,- (bij automatische incasso), met een eenmalig inschrijfgeld van€ 12,50. Nieuwe leden ontvangen een welkomstpakket met ons verenigingsblad MarieTeam, een verenigingsvlag, een maststicker en natuurlijk een persoonlijke login-code voor toegang tot de website!

Aanvraag lidmaatschap Nederlandse Marieholm Vereniging

Vul het formulier op deze pagina in, of vul onderstaand formulier in en mail dit naar pwm.vanden.hoek@gmail.com. Opsturen per post is ook mogelijk, naar Paul van den Hoek, secretaris NMV, Bijenmeent 32, 1218 GC  Hilversum. Zie de NMV Statuten voor de voorwaarden van lidmaatschap.

Aanvraag lidmaatschap Nederlandse Marieholm Vereniging

Inschrijfformulier