Welkom bij site van de Nederlandse Marieholm Vereniging. De NMV is een vereniging voor alle Marieholmjacht-eigenaren, ongeacht het type Marieholm dat zij bezitten. Veel technische informatie is beschikbaar na inloggen. Nog geen lid? Vul dan eerst het formulier Nieuwe leden in.

DSCF9175.jpg

De technische commissie

Een vereniging die zich tot doel stelt de Nederlandse Marieholmvloot te behouden, kan niet zonder de hiervoor noodzakelijke informatie omtrent onderhoud en reparatie. Dit is dan ook de kern van de taak waarvoor de technische commissie zich gesteld ziet. Hiervoor beschikt de commissie over niet alleen twee rechterhanden en een creatieve geest, maar zeker ook over een hoeveelheid technische informatie die is vastgelegd in de Kennisbank. Technische vragen kan je stellen in het forum; de technisch commissie beantwoordt hier jullie technische vragen.

Commissaris Techniek Ferdinand Postma
Technische commissie Ferdinand Postma, Frank van Krimpen

Noot: ook voor deze commissie geldt dat er ruimte is voor personele aanvulling. Voel je je goed thuis in de techniek van de boot en wil je anderen van jouw kennis en kunde laten profiteren? Stuur dan snel een e-mail naar de Commissaris Techniek.