Op deze pagina vind je fotoalbums van eerder georganiseerde evenementen van de Nederlandse Marieholm Vereniging.

DSCF9175.jpg

21 maart 2008: De ALV van de Nederlandse Marieholm Vereniging 2008 groot succes

De ALV van de NMV werd op 8 maart 2008 gehouden in de horecagelegenheid de Uitkijk in Loosdrecht.
Deze keer werd de vergadering opgeluisterd met een lezing over het ontwerpen en produceren van zeilen. Bij deze lezing waren 31 belangstellenden aanwezig.
Bij de vergadering zelf waren 22 leden aanwezig. De voorzitter kon helaas niet aanwezig zijn maar werd waargenomen door de plv. voorzitter en secretaris Paul Brandt. Tevens nam Paul Brandt afscheid als secretaris en bestuurder. Hiermee heeft de laatste medeoprichter van onze vereniging als bestuurder afscheid genomen. Paul blijft actief als webmaster bij het professionaliseren van de website en de techniek hierachter.
Ludo Knegtel heeft als bestuurslid de functie secretaris overgenomen (hij had de ledenadministratie in 2007 al overgenomen). Ferdinand Postma is toegetreden tot het nieuw bestuurslid met als functie commissaris techniek. Frank van Krimpen is toegetreden tot de technische commissie.
De post evenementen blijft helaas vacant. Het bestuur is nog op zoek naar een bestuurslid voor de functie van evenementencommissaris.
Mocht je hiervoor beschikbaar zijn of informatie willen hebben, neem vrijblijvend contact op met de voorzitter of Secretaris.