Op deze pagina vind je fotoalbums van eerder georganiseerde evenementen van de Nederlandse Marieholm Vereniging.

14 augustus 2007: Marieholmevenement Edam succes

Dit jaarlijkse zeilevenement wordt voor de 4e keer gehouden in Edam. We worden altijd zeer gastvrij ontvangen door de watersportvereniging de Zeevang. Dit jaar hadden zich 13 boten ingeschreven voor de wedstrijd, 2 boten voor gezellig een eindje mee en rond zeilen en nog een aantal mensen extra (zonder boot) voor de Barbeque op de zaterdag. De weergoden waren ons dit evenement gustig gestemd (wel wind en eindelijk een keer geen regen).
Ook de strijd om de wisselbeker werd gestreden en met grote overmacht gewonnen door Jadan II (Hella & Ludo Knegtel, Raymond van Gelder). De tweede plaats was voor Mission IF possible (Hanz Zwart, Lisette Smit) en de derde plaats werd opge-eist door de Anne (Dolp, Leonard en Pieter Blusse). Ook werden er alternatieve prijzen uitgereikt. Meer dit evenement in de nieuwe Marieteam.